Treated hemorrhoids with Aloe Lipas

درمان هموروئید بافوراور آلوئه لیپس

امروزه روش های زیادی جهت درمان هموروئید یا  بواسیر و شقاق توسط پزشکان  و حتی افراد مختلف توصیه می شود. از روش های خانگی گرفته تا استفاده از داروها و کرم های متنوعی که در بازار دارویی حضور دارند. این بیماری در بین افراد جامعه و در سنین مختلف شایع بوده و از این رو درمان های موثر آن، بسیار مورد توجه پزشکان متخصص و افراد مبتلا به این ناراحتی قرار می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با این بیماری و رفع نگرانی های حاصل از ابتلا به آن، توضیحاتی همراه با توصیه های مؤثر از سوی متخصصین در مورد درمان موثر هموروئید ارائه شده که در ادامه آمده است.

هموروئید یا بواسیر

هموروئید یا بواسیر بیماری مزمن و شایعی است که اکثر انسان های بالغ در دوره ای از زندگی‌ به آن‌ دچار می شوند. این عارضه با خارش و احساس ناراحتی‌ و شاید خون ریزی همراه باشد.  هموروید یا بواسیر عبارت است از سیاه رگ ‌های گشاد شده و واریسی در مقعد که ممکن است در مجرای مقعدی ایجاد شود و به دو حالت  داخلی‌ یا خارجی‌ بروز پیدا می کند. این عارضه، مهپعمولا  با درد و ناراحتی‌ و گاهی خون ریزی در هنگام دفع مدفوع همراه است.

درمان هموروئید

درمان هموروئید

علت‌های شایع بروز هموروئید یا بواسیر:

عدم تحرک کافی و نشستن های طولانی

رژیم غذایی کم فیبر

یبوست مزمن

استرس و فشارهای عصبی

بالا رفتن فشار خون در سیستم گوارشی( به ویژه در اثر اعتیاد به الکل)

عارضه ‌های کبدی (مانند سیروز کبدی)

انواع همورویید یا بواسیر

هموروئید خارجی‌: در این حالت هموروئید از درون روده متورم می شود و بیمار درد و ناراحتی‌ بسیاری دارد و در هنگام دفع مدفوع منجر به خون ریزی می گردد.

هموروئید داخلی‌ : این نوع هموروئید یا بواسیر در زیر پوست کنار مقعدایجاد می شود. در این نوع بواسیر یا همورویید، موضع درگیر بسیار حساس تر است و بیمار احساس درد وخارش بیشتری دارد.

علائم و نشانه های بروز هموروئید یا بواسیر

خونریزی

درد

خارش

التهاب در ناحیه مقعد

هموروئید یا بواسیر چه عواقب و مشکلاتی میتواند داشته باشد؟

در صورت عدم درمان به موقع هموروئید یا بواسیر می تواند دوباره ظاهر شود. این عارضه می تواند به صورت هموروئید خارجی‌، هموروئید داخلی‌، خونریزی، یبوست و احتناق بافت مقعدی ظاهر شود.

درمان هموروئید

درمان هموروئید شامل کنترل خونریزی، درمان خود هموروئید یا درمان عوارض آن می‌باشد. اهداف انواع مختلف درمان، متوقف نمودن خونریزی و دفع راحت تر مدفوع می باشد. امروزه درمان های بسیاری برای هموروئید وجود دارد که از روش های جراحی برای درمان قطعی هموروئید گرفته تا استفاده از ترکیبات موضعی برای کاهش درد و التهاب و خونریزی موضع درگیر را شامل می شود. یکی از جدیدترین روش های درمان هموروئید، استفاده از هپارین موضعی و همچنین ترکیبات گیاهی مانند شاه بلوط هندی، گیاه ملیلوتوس و شبدر شیرین است و تنها ترکیبی که حاوی ترکیبات گیاهی عنوان شده فوق به صورت همزمان در یک ترکیب باشد،  ژل موضعی ونوپلنت پروکتوژل است.

فوراور آلوئه لیپس (درمان هموروئید)

خاصیت نرم کنندگی آلوئه ورا برای استفاده بر روی لب ها جهت مرطوب نگه داشتن و جلوگیری از خشکی لب ها بسیار مناسب است. ما برای تولید یک محصول مؤثر و قابل استفاده در کلیه فصول سال، بهترین ترکیبات مانند روغن جوجوبا و موم زنبور عسل را نیز به این فرآورده افزوده ایم.

ویژگی نرم کنندگیِ آلوئه، به طرز ایده الی برای مراقبت از لب های شما مناسب است. ترکیب آلوئه، جوجوبا و موم عسل، محصولی عالی را برای طراوت بخشیدن به لب های شما برای تمام فصول را روانه بازار کرده است. آلوئه لیپس (رژ لب آلوئه) فوراِور، لب های خشک و ترک خورده را نرم و مرطوب می کند.

حجم کوچک این رژ سبب می شود بتوانید آن را همیشه به همراه خود داشته باشد. چه در زمانی که به اسکی می روید، چه هنگامی که مشغول حمام آفتاب گرفتن هستید، و چه زمانی که به پیک نیک رفته اید، رژ لب آلوئه همراه همیشگی شماست. اگر لب های شما سخن می گفتند، قطعا رژ لب آلوئه فوراِور را از شما طلب می کردند.

Aloe Lips براق کننده ،نرم کننده و ضد خشکی و پوسته شدن لب ها:

خاصیت نرم کنندگی آلوئه ورا برای استفاده بر روی لب ها جهت محافظت آنها در مقابل نور خورشید و باد بسیار مناسب است. ما برای تولید یک محصول مؤثر و قابل استفاده در کلیه فصول سال بهترین ترکیبات مانند روغن جوجوبا و موم زنبور عسل را نیز به این فرآورده افزوده ایم.

Aloe lips لب های خشک و ترک خورده را نرم می کند و حتی به درمان تب خال(Cold Sores) در مرحله سرخی آن کمک می کند. خواص این فرآورده به همین جا محدود نمی شود، هنگامی که به اسکی، حمام آفتاب، پیک نیک، در کنار دریاچه و باغ می روید، آلوئه لیپس را در دسترس بگذارید چرا که برای اورژانسهایی از قبیل نیش حشرات یا برید گی های خفیف و سوختگی ها ایده آل است و به دلیل اندازه کوچک و متراکم آن به راحتی در کیف دستی و جعبه کمک های اولیه جا می گیرد.

به دلیل داشتن آلوئه ورا و جوجوبا که نوعی اکتیواتور محسوب میشود در زمینه (رشد موهای ابرو) تاثیر به سزایی دارد و بستر رشد موهای جدید را فراهم میکند.

آلوئه لیپس حاوی ژل خالص آلوئه ورا ، روغن جوجوبا و بره موم زنبور عسل

خواص آلوئه لیپس (چوب جادویی فوراور) :

۱- تسکین دهنده ، صاف و مرطوب کردن لب های خشک حتی در بدترین شرایط آب و هوایی و برطرف کننده خشکی و ترک لب

۲- وسیله ای بسیار سریع و آسان برای سوختگی

۳- کمک به عدم خارش محل گزش حشرات و بهبود سریع زخمها و عفونتهای ناشی از خراشیدگی و گزش حشرات

۴- محصولی فوق العاده برای زیگیل، تاول و تبخال و آفت دهان

۵-تسکین دهنده آفتاب سوختگی

۶- به عنوان یک چوب جادویی برای خراشیدگی ، بریدگی و کبودی و کمک به بهبود سریع زخمها و عفونتهای ناشی از آنها

۷- مراقبت از بینی درد در هنگام سرماخوردگی و کمک به قطع آبریزش بینی و حتی خشکی مجاری بینی

۸- نرم کردن لایه های خشک شده پوست و مرطوب کتتده عالی جهت خشکی پوست

۹- جلوگیری از محل خارش و تحریک پوست گرم و خارش دار

۱۰- کاهش سوزش اصلاح و بریدگی صورت

۱۱- کمک به درمان بیماری همورویید و شقاق و بهبود بواسیر

۱۲- ترمیم پوست و برطرف کننده جای بخیه

۱۳- برطرف کننده ریزش ابرو و مژه و خشکی چشم و پلک

۱۴- برطرف کننده میخچه و ترک کف پا

۱۵- برطرف کننده بیماری سکه

۱۶- برطرف کننده ریشه های اطراف ناخن ها

۱۷- استحکام ناخن ها

۱۸- برطرف کننده چرک داخل گوش

۱۹- ترمیم موهای رنگ شده و برطرف کننده موخوره

۲۰- کمک به پرپشت شدن ابرو

۲۱- کمک به رفع کک و مک

۲۲- خشک کردن و بهبود جوش ها و رفع جای آن

محتوی: ٤.٢٥ گرم

روش استفاده: این رژ را به طور منظم، به ویژه در شرایط آب و هوایی سخت، به عنوان مرطوب کننده و ترمیم کننده استفاده نمایید و محل مربوطه را چرب نگه دارید.

کمبود کلسیم یا هیپوکالسمی چیست؟
مکمل غذایی بینایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید من
علاقه مندی ها
بازدیدهای اخیر
دسته ها